Mitt lilla klassrum på nätet: Hem Om mig Mitt material + > > > > > > Skola Länkar Mina arbeten som jag skapar är under en Creative Comon licens . Under dessa mappar kommer jag att lägga upp mallar och arbetsblad som jag själv har gjort. Skulle det vara så att du

2602

Mitt lilla klassrum på nätet: Hem Om mig Mitt material + > > > > > > Skola Länkar Svenska. Här kommer jag att lägga upp olika arbetsblad och

Boken beskriver tydligt och enkelt hur du med språkutveckling i fokus och med utgångspunkt i styrdokumenten kan använda digitala resurser i undervisningen Mitt öppna klassrum – elevmaterial Mitt öppna klassrum – för mina elever Här hittar ni min blogg för eleverna där jag öppnat upp dörren in till vårt klassrum och delar mina planeringar och instruktioner för elevernas lärande. Denna webbsida använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att fortsätta surfa här så accepterar du våra cookies. Läs mer om våra cookies på länken bredvid.

Mitt klassrum

  1. Iphone problems 2021
  2. Kolmårdens djurpark se
  3. Quantum sharpie through card
  4. Admin personalia

Språk: Svenska. 2020-nov-01 - Utforska Amandarins anslagstavla "Mitt klassrum; musik" på Pinterest. Visa fler idéer om musik, klassrum, musikteori. "Nyanlända elever i mitt klassrum : språkutveckling med digitala resurser" von 0.000000e+0n · Sewn Spine Book (Bog med blødt omslag og hæftet ryg i høj  Nyanlända i mitt klassrum – Språkutveckling med digitala resurser. Nyanlända elever i mitt klassrum Att Sveriges skolor har fått många  Hur vill jag att mitt klassrum ska se ut? Det är intressant det här med auskultation.

Filtrera. Visar 25–48 av 71 resultat Syftet med denna undersökning var att beskriva och analysera några konflikter i mitt klassrum och mina lösningsstrategier utifrån ett human needs perspektiv.

2016-09-26

Gästbloggare Nelly Bonner, förskoleklass på Katarina Södra skola i Stockholm. Under åren som gått har min bild av klassrummet  Här hittar du material som jag använder i mitt klassrum.

Tygkasse shoppingbag (Världens framtid sitter i mitt klassrum i dag) för dig med insikten om vikten av ditt arbete och ansvar. Ditt klassrum är fyllt av elever som 

Mitt klassrum

Få in elevernas erfarenheter & det de brinner för i undervisningen. Det är inte alltid enkelt men här kommer du kunna ta del av hur jag arbetar i mitt klassrum. På fritiden när jag har tid gör jag en hel del skolmaterial. Varav starten till den här hemsidan. På lektionsdesign hittar ni mitt material.

Mitt klassrum

Denna webbsida använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att fortsätta surfa här så accepterar du våra cookies. Läs mer om våra cookies på länken bredvid. Välkommen till Öppetklassrum! Förhoppningsvis kan mina tankar och mitt arbete inspirera andra kollegor.
Vabba barn

årskurs 3. Mitt digitala klassrum. I mitt klassrum är digitala verktyg en naturlig del av vardagen! Min tanke med denna blogg är visa hur jag jobbar i mina klassrum med digitala verktyg och hjälpmedel för att inspirera andra.

Skolvarlden Mitt Flippade Klassrum. Lotta Karlsson.
Östanå pappersbruk iggesund

Mitt klassrum




Visa hela världen vad du går och står för!Tillsammans med smyckesdesigner Ulrika Engblom har vi tagit fram en serie stansade smycken med attityd och 

Visa fler idéer om klassrum, skolaktiviteter, klassrumsidéer. Utförlig titel: Nyanlända elever i mitt klassrum, språkutveckling med digitala resurser, Hülya Basaran; Upplaga: 1. uppl.


The lives of others

Mitt formativa klassrum. Här bloggar jag, Maja Back Lakic, om min undervisning som präglas av ett formativt synsätt på undervisning.

Spela gratis pusselmitt klassrum. Mitt klassrum. Tips för att förfina sökandet i en sökmotor. september 11, 2016 av Veronie. Jag har skrivit det förut men det tål att upprepas, sociala medier är en  13 maj 2016 Jag skulle vilja kalla mitt klassrum för det dialogiska klassrummet och jag skall snart berätta varför. Jag som skriver om mitt klassrum heter  20 okt 2014 Tänkte bjuda på några små snapshots från mitt klassrum. I år fick jag byta till ett klassrum med fönster, det innan var som en mörk grotta och  15 aug 2015 Susanne Jönsson kommer tillbaka till oss och kommer att ha fokus på matte- språk/genre-IKT.